Jóga

Zdravé tělo a mysl je základ

Přijďte si protáhnout své tělo a uvolnit mysl na naše lekce jógy. Postupně Vás budeme učit základní pozice, které navazují na ty těžší a budeme se snažit tyto pozice (asány) dovést k dokonalosti. Naučíme Vás jak propojit dech s pohybem, protože velký důraz je kladen na techniku dýchání, která je při jógvých cvičení nezbytná.

Je to skvělý způsob, jak uvolnit tělo i mysl a ulevit si od bolesti. Tato jóga je vhodná jak pro úplné začátečníky, tak i pokročilé.

Relaxační jóga

Cítíte se po celém dni unavení, bez nálady a bez sílý na fyzicky náročné cvičení? Přesto se chcete uvolnit, odreagovat a nabít novou energií? Pak je pro vás tento typ jóga ideální. Relaxační jóga vychází ze základů hatha jógy, jede se v pomalejším tempu a velký důraz je kladen na práci dechu v jednotlivých asanách, které na sebe volně navazují. To nám umožňuje vnímat lépe své tělo a vlastní dech.

Relaxační jóga je vhodná pro začátečníky. A pro ty, kteří hledají uvolnění těla, klid dechu i mysli.

Ranní bojovník

Jedná se o ucelenou sestavu jednotlivých asán (pozic), které jsou dynamicky propojeny. Tato lekce je určená na nakopnutí těla i mysli po ránu a uvědomění si svého vlastního těla i dechu. Ranní bojovník je více fyzicky náročnější, než třeba relaxační jóga. Vždy je však důležité doopravdy vnímat, co vám tělo říká a cvičit podle svých možností - v józe by nemělo být žádné násilí ani křeč - tam kam mě to pustí, tam si to prodýchám (v této sestavě většinou až na 10 dechů) a respektuju své tělo. 

Program pravidelných tréninků


Fotogalerie neobsahuje žádnou fotku.

Novinky

Sdílejte s námi

 

uživatelský obsah - vždy jako poslední článek!!!